Leveranciers

Als leverancier van Avans heb je te maken met een aantal voorwaarden en criteria.
De afdeling Inkoop van Avans Hogeschool voert (Europese) aanbestedingen uit voor de organisatie en adviseert op strategisch en tactisch niveau over inkoop. Ook het functioneel beheer van het inkoopinformatiesysteem en contractbeheer en – management valt onder verantwoordelijkheid van de afdeling.
Inkoopbeleid
Avans Hogeschool houdt rekening met duurzaam inkopen en richt zich daarbij op de duurzaamheidscriteria die door expertisecentrum Pianoo zijn opgesteld.
Lees meer over het inkoop- en contractmanagementbeleid. U vindt er ook de door Avans gehanteerde drempelbedragen. En zie ook de bijlage Procedure Klachtafhandeling bij Aanbesteden.
Voorwaarden
Onze voorwaarden met betrekking tot inkoop zijn terug te vinden in de algemene inkoopvoorwaarden:
- Voor overeenkomsten die na 1 april 2022 zijn afgesloten gelden deze algemene inkoopvoorwaarden (Engelse versie General Purchasing Conditions).
- Voor overeenkomsten die vóór 1 april 2022 zijn afgesloten gelden deze inkoopvoorwaarden (Engelse versie General Purchasing Conditions).
- Leveranciers verwijzen we ook naar de huisregels van Avans (Engelse versie Avans house rules).
Aanbestedingen
Alle Europese aanbestedingen staan op de website van TenderNed, de marktplaats voor aanbestedingen en onderdeel van het expertisecentrum Pianoo. Zowel lopende als afgeronde projecten staan erop. Contact over aanbestedingen verloopt altijd via de afdeling Inkoop.
In onderstaande video leggen we kort en krachtig uit hoe onze aanbestedingen in zijn werk gaan:
Hogeschool Inkoop Platform
Avans Hogeschool is aangesloten bij het Hogeschool Inkoop Platform (HIP). Het HIP stelt zich tot doel de inkoopexpertise van deelnemende hogescholen op een dusdanig niveau te brengen dat de toegevoegde waarde van de inkoopfunctie binnen HIP hogescholen voor zowel het primaire proces als de ondersteunende processen als vanzelfsprekend wordt beschouwd.
Contact
Claudius Prinsenlaan 128
4818 CP Breda
Postadres
Avans Hogeschool
Postbus 90.116
4800 RA Breda
aanbesteding@avans.nl
Klachtenprocedure
Voor het indienen van een klacht in het kader van een aanbestedingsprocedure kunt u contact met ons opnemen via aanbesteding@avans.nl.
U levert een product of dienst aan Avans Hogeschool en stuurt een factuur. Om de betaling gemakkelijker te maken vragen wij u om het Proquro-nummer op uw factuur te vermelden. Dat is het ordernummer dat u opvraagt bij uw contactpersoon van Avans. Dat doet u van tevoren of tijdens de opdracht.
Factuuradres
U kunt uw factuur mailen: crediteuren@avans.nl. Of per post versturen:
Avans Hogeschool
Crediteurenadministratie
Postbus 90116
4800 RA Breda
Graag ontvangen wij uw factuur met de volgende gegevens:
- de naam van uw contactpersoon bij Avans
- de naam van de afdeling van Avans
- een vermelding van het Proquro-ordernummer, bijvoorbeeld PQ123456
Voorwaarden
U kunt alleen producten en diensten leveren en dus een factuur sturen als u de Algemene Inkoopvoorwaarden van Avans Hogeschool accepteert. Avans houdt zich aan een betalingstermijn van 30 dagen.
Contactgegevens
Diensteenheid Financiën en Studentenadministratie
Dienst Financiële administratie
088 – 525 71 42
crediteuren@avans.nl
IBAN: NL31RABO0188917764
BIC: RABONL2U
BTW-nummer van Stichting Avans: NL808852218B01
KvK-nummer van Stichting Avans: 41104408
Je wilt iets promoten binnen Avans Hogeschool. Bijvoorbeeld door posters op te hangen, een product onder de aandacht te brengen of een afbeelding of film te plaatsen op onze narrowcastingschermen. Hieronder lees je onder welke voorwaarden dit kan en hoe je toestemming regelt.
Voorwaarden
- Bij promotionele activiteiten of uitingen is het belangrijk dat de kansen of voordelen voor studenten centraal staan.
- Bij voorkeur draagt het bij aan ons onderwijs of heeft het een educatief aspect.
- Toegestaan is om bijvoorbeeld bijbaantjes, culturele activiteiten of activiteiten op het gebied van sport en spel aan te kondigen via posters. Na toestemming vanuit Avans, kun je hiervoor de (prik)borden gebruiken die in diverse gebouwen van Avans aanwezig zijn.
Criteria promotieverzoeken
Bekijk of je uiting voldoet aan de criteria voor promotieverzoeken. Als uitingen niet aan deze criteria voldoen, heeft Avans het recht deze zonder overleg te verwijderen. In het bijzonder als er klachten binnenkomen.
Contact
Een promotieactiviteit of -uiting vraag je aan via: promotieverzoeken@avans.nl.
Met sponsoring levert Avans een bijdrage aan maatschappelijke projecten en initiatieven die passen bij de duurzaamheidsambitie. Deze bijdragen doen we in de vorm van het inzetten van kennis, capaciteit en voorzieningen. En alleen indien nodig ook met financiële middelen.
Criteria sponsorverzoeken
Bij het beoordelen van sponsorverzoeken kijken we naar onderstaande criteria:
- De sponsoractiviteit dient een maatschappelijk doel.
- De sponsoractiviteit is een activiteit zonder winstoogmerk.
- De sponsoractiviteit is toegankelijk voor een grote doelgroep (bij voorkeur openbaar).
- De sponsorbijdrage is meer dan alleen het doneren van geld.
- Het doel van de sponsorbijdrage is helder geformuleerd.
- Het doel van de sponsorbijdrage is te herleiden naar de missie van Avans.
- De sponsorbijdrage wordt (jaarlijks) geëvalueerd op het gestelde doel.
Contact
Voor sponsorverzoeken kun je terecht bij: sponsoring.dmcs@avans.nl.